Monday, June 10, 2013

MAC Viva Glam Nicki Minaj Ruj.







En favori rujlarimdan birisi olan MAC VIVA GLAM 'a blogumda yer  vermezsem gercekten olmazdi.Rujun rengi muhtesem cok canli neon  bir pembe o kadar  bagimlisi oldum ki bitirmeden ikincisini aldim tabiki  favori olmasindan kaynakli ruj cabucak bitiverdi.Bildik  MAC kalitesinde  kullandigim en kalici  ruj diyemem ama iddia  bir  kaliciligi  var  uzun sure  dudakta  kalabiliyor.

Rujla  ilgili tek sikintim maalesef  dudaklari  kurutuyor altina  mutlaka  bir nemlenddirici surmek gerekiyor. Boyle  guzel renkte  olan bir urunu ve  ozellikle  MAC  markasinin bir  urunu nasil dudaklari  bu kurutur  hic anlamis degilim. Bu deneyimimden dolayi MAC ten  baska  ruj almiyorum bu rengine  bayildigim icin bu kusurunu gormezden geliyorum desem yeridir.

Sizler  icin bir de  foto cektim rujun dudagimdaki durusu boyle:




Gelelim son degerlendirmeye:

Artilari:Kesinlikle  renk iste  bu ! dedigim turden vazgecemiyorum bagimlisi oldum adeta...

Eksileri: Ruj cok kurutuyor, kesinlikle rahatsiz  edici.

Tekra alir miyim? : Bu rujun rengine  ve  durusuna  yakin urun bulma  konusunda bir  arayisim var  Eger  ki  istedigim gibi bu tonlarda  ruj bulursam vazgecmeyi dusunuyorum cunku  rujun gercekten  nemlendirme ozelligi  hic yok nerdeyse  ben mat  yapisi  ve  neon renginde  olmasini cok begenmistim. Kuruttugu icin maalesef  cizgilere  doluyor.Urunun son degerlendirmesi  MAC  iyi bir marka  olmasian  ragmen  sinifta  kaldi. Keske  urunu  daha  islevli yapabilselerdi.Ileride tekrar almayi dusunmuyorum.


No comments:

Post a Comment