Saturday, June 22, 2013

Wet and Wild Megalast Oje


Oje tutkum son zamanlarda tavan yapmis durumda, bu pembe rengine oyle  bayildim ki son zamanlarda  tek favorim kesinlikle bu oje! Wet and wild marka ojeyi Walgreens ten almistim. Sanirim buyuk bir  indirim olmus  olmali ki  bayagi bir oje toplayip getirmisim eve.Ojemizin rengi Candy-licious rose bonbon. Ojenin surumu kolay hata kaldiriyor kenarlara fazla  tasirmadim!!!Ojeyi tasirmadan surebilen  bir insan ne yazik ki degilim! 


Fircasi gayet buyuk bu yuzden  surum kolay, bu ozelligini gercekten begendim. Ama  aranizda  buyuk  firca sevmeyen olabilir. Renk ayni resimde  gordugunuz tonda bir pembe tam yaz rengi. Bu arada  kalicigini gunlerce  korudugunu gordum bu da  guzel  bir  arti . Ustelik bu ojeler  cok uygun fiyatli cok pahali  bir  urun degil. Wet and  wild in  guzel  urunleri oldugu  gibi  bazi urunleri de  maalesef  tatmin edici degil. Malum drug store  markasi  beklentiler  yuksek  olmamali fakat  bu markadan memnun kaldigim baska urunleri de  oldu. Kesinlikle  arada  indirime  girdiginde  denenecek urunlerin  icinde  listede basi cekiyor!

Bu markaya denk gelirseniz  kesinlikle  bir sans verin derim.






No comments:

Post a Comment