Wednesday, August 21, 2013

Benefit realness of concealness ( mini fake up kit)



Benefitin bu mini kiti gayet uygun fiyatiyla cikti karsima.Fiyatini hatirlamiyorum ama Ulta dan indirimle aldigimi biliyorum.Benefitin kalitesi tartisilmaz fakat benim gibi urunlerin fiyatini fazla buluyorsaniz tek bir urune vereceginiz para ile bu mini kitlerden edinip urunleri deneyebilirsiniz.

Setin icinde unlu lemon aid, boeing kapatici,lipplump,highbeam ve ooh la lift var.Seti ilk aldigimda begenmedim ne yalan soyleyeyim bir tek ambalajina vurulmustum. Urunlerin hepsi kucuk boy. Lemon 
aid sanki far bazindan cok goz rengini esitleyen bir urune benziyor.Surumude sert gelmisti.Neyseki iyi haberim var zamanla urun yumusuyor ve surumu kolaylasiyor.Goze hos sari bir renk verip makyaja hazirliyor.Ama Urban Decay in goz baziyla kiyaslanmaz bile.

Kapatici boing'e gelirsek; daha once renklerini denemistim ve hic biri olmamisti meduim cok sari geldi renk skalasi genis degil 3 renk var.Begenmeyip tam boyunu almamistim.Surumu lemon aid gibi basta zor ama zamanla yumusuyor.Vucut isisi gerekli. 

OOh la lift in ne oldugunu anlamamistim acikcasi yaptigim arastirmalardan sonra ogrendim ki goz alti aydinlaticisi imis.Gorevini layikiyla yapiyor.Guzel bir aydinligi var.Kapaticinin ustune surmek icin ideal.Gozaltlarina beyaz far uygulayan arkadaslar o aliskankiga hoscakal desinler artik ooh la lift var! Koyu gozaltlarina da iyi geliyormus ama o konuda tecrubesizim gozaltlarim hic mor olmaz.

Lip plump urunune deginelim.Urun ruj bazi cok memnun kaldim ozellikle nude rujlari surmeden kullanirsaniz dudagi notrluyor.Rujun kaliciligi artiyor bu urunun tam boyunu alabilirim zira urun bitti bike ustelik cok memnun kaldim.

High beam moon beam in bilindigi uzere kardesi kiyaslama yapamiyorum elimde moon beam yok.Ama aldigimda karsilastirma yazisi kesjnlikle yazikacak.Ustelik elimde sun beam de var! High beam pembe alt tonlu inci gibi bir aydinlatici tek sorun pudra ustune olmuyor en cok fondoten ustune kullanip belki transparan pudra surebilirsiniz.Alttaki fotoda high beam ve ooh la lift var soldaki ooh la lift sagdaki high beam






Ben bu yaziyi yazmadan once kiti bir sure kullandim o yuzden urunun kendi fotolari cok temiz degil haliyle.Bu mini kiti ben kullandikca sevdim tam boy almaktansa gene buna benzer baska bir kit almayi dusunuyorum.Benefit markasini hem urun hem ambalaj acisindan begensemde maalesef hic goz urunu yapmiyorlar benim gibi far ve kalem seven biri icin cok buyuk eksiklik.Sonuc olarak benden gecer not aldi.Okudugunuz icin tesekkur ederim.sevgiyle kalin.


No comments:

Post a Comment