Wednesday, September 18, 2013

Claire's mini makyaj kiti


Claire's markasini nasil bilirsiniz? Genelde taki ve tokalariyla degil mi? Evet bende oyle dusunmustum...Ta ki sinirli sayida da olsa makyaj malzemerini gorene kadar.Gercekten gorunusleri sevimli seker gibi rengarenk insanin yiyesi geliyor adeta.

Yapilari guzel surumu kolay fakat gordugunuz renkleri vermiyorlar .Makyaj bazi kullanmak lazim.Gunluk makyaj yapiminda kullanilabilir cunku zaten kitteki gibi cilgin renk verisi yok bu farlarin.Hal boyle olunca yeni makyaj yapmaya baslayanlara uygun cunku hata kaldirabilcek urunler.Acemilerin zorlanmadan kullanabilecegi bir kit.Sanirim Claire's bu seti genc teenager lar icin uretmis.





Eskiden boyle cicili ambalajli Pupa markasi vardi sanki.Alliklar rengini guzel veriyor kaliciligi orta ayni farlar gibi.Glosslar ise belli belirsiz sanirim tam dusundugym gibi genc kizlar icin sevimli ama renkte agira kacmayan bu sebeple palyaco olma riskini ortadan kaldiran bir set.Fiyatida cok uygunda belki 12.50 bir alana ikinci urun % 50 indirimli satiliyordu.Tek kotu haber bu urunu Amerikadan satin aldim Turkiyedeki Claire's de varmidir bilmiyorum. Belki zamanla gelebilir.Islevinden cok gorselligini sevdigim bir bir urun oldu.Hepinize guzel bir gun diliyorum zaman ayirip okudugunuz icin tesekkur ediyorum.

Not: kutunun altina bakmamla hayvanlar ustunde test edilmemistir yaxini gormem bir oldu.Zira buna cok sevindim tesekkurler Claire's!

No comments:

Post a Comment