Saturday, December 21, 2013

Benefit Rockateur Allik



Merhabalar, bu postu gecikmeli yaziyorum alligi alali bir kac aydan fazla oluyor Ulta alisverisi yazisinda fotografi vardi ama yazisini yazmaya firsat kalmamisti.



Bu allik cok yazildi cizildi konusuldu bende merakima yenik dusup almistim.Pisman olmadim acikcasi renk her gun herhangi bir markada denk gelecegiNiz turden degil.Her ten rengine gidecek bir urun. Benefit bu urunu rose gold olarak tanimlamis bende katiliyorum acik gul kurusu altin ve kahve yansimalara sahip dogal gorunumlu bir allik. Fiyati 27 $ fakat gramaj olarak Benefitin diger kutu alliklarindan daha az ama fiyat ayni.Benefit bunu su sekilde acikladi bu allik icin yeni bir teknoloji gelistirmisler ve ayrica allik fircasi bu alliga ozel uretilmis yani firca ve allik uzerine yeni bir calisma yapilmis bu durumda fiyat ve gramaja yansimis.Benefit yeni teknoloji urunu allik icin gramaj dusuk fakat tek firca darbesi bile allik uygulamasi icin yeterli olacaktir demis.

Bu konuda katilmadigim bir  nokta var allik oyle cok pigmentli degil tek suruste cok acik tenli degilseniz renk verecegini sanmiyorum.Ama kaliciligi muhtesem .Fircasi kaliteli gayet kullanilabilir.Alligin ilginc bir kokusu var ne guzel ne kotu beni rahatsiz etmedi.Pigmentasyon konusunda ben memnunum zira bir kac kez uygulayip yogunlugu kontrol edebilecegim alliklari daha cok seviyorum. 

Asagidaki resimde farkli cilt tonlarinda durusunu gorebilirsiniz




Bunlarda benim urun fotolarim malum swatch yapamadim bu alligin tam rengini yansitmak zor heleki bronz tende daha cektigim swatch hepten gorunmez oldu



Bu alliktan kullanan arkadaslarin yorumlarini da bekliyorum.Hepinize guzel bir haftasonu diliyorum.Hoscakalin.

No comments:

Post a Comment