Thursday, February 13, 2014

Maybelline Color Sensational Ruj-345 Warm&Cozy




Maybelline markasini severmisiniz bilemem ama benim bazi urunlerini deli gibi sevdigim bir marka.Bu seferki yazi konugunuz E bay den 10 lu set halinde almis oldugum Maybelline ruj.Kargo dahil yaklasik 20 $ a 10 adet ruj satin almistim.Aldigim bu seriden Warm& Cozy 345 su siralar kullanma firsati buldum.Genelde Mor-mavi-lila alt tonlu pembelerden sasmayan biriyim.Artik buna bir son vermek istedim cunku bu kadar iddiali rujlar her maktaja uymuyor, fazla dikkat cekmek istemediginizde gunluk makyaj icin cok uygun bir ruj.







Normalde kahverengimsi rujlari sevmem esmer ve bugday tenlileri dahada koyu gosterdigini acmadigini dusunuyorum.Koyu bugday-bronz tenli oldugumdan kahve ruj asla kullanmam. Bu oje kesinlikle kuzenim ve annemin zevkine hitap edecek turden.Fakat bende sevdim tonu koyu degil aci kahvemsi olmadigindan acik icinde kizillik barindiran bir ruj.Benim dudak rengimden biraz koyu dogal makyaj icin cok uygun.  

Artik biraz kaliplarimin disina cikmak istiyorum ve farkli renklere sans vermek istiyorum.Renk hosuma gitti bu kahve ruj sevmememe ragmen kesinlikle ben bu ruju kullanirim diyorum. 





Yapisi cok guzel nemlendirmesi harika bir lipbalm kadar iyi.Yapi olarak iyi renk veriyor nat degil ama sheer yapida da degil.Hafif bir isiltisi var sim vs degil urunun nemlendirme ozelliginden kaynaklanan bir isilti diyelim.Dudaklariniz cok kuruysa kusur gosterecektir fakat urun zananla catlak dudaklarada iyi geliyor zaten.





Kaliciligi gayet iyi zaman gecse yiyip icseniz bile ardindan dudaginizda hala bir renk kalmis oluyor.Ben Maybellinin bu rujundan memnun kaldim diger renkleri de denemek icin sabirsizlaniyorum.



No comments:

Post a Comment