Thursday, March 27, 2014

Aliveris Hautelook The Balm





Nihayet bende Balm Urunlerine kavusabildim.Turkiyedeki arkadaslarim bu konuda asiri sansli.Bende Usa daki bir Hautelook adli website nin uyelerine ozel Kisa sureli satisindan aldim.Alliklara 10 $ paletlere ise 19-20 $ .Bunun yani sira cilt ve sac urunleride vardi ama urun hakkim 14 olunca mecbur alabildigim ne varsa oncellikleri renkli kozmetige vererek alisverisimi tamamladim.Cilt bakim urunu olarak lavantali yuz temizleme kopugu ve yagsiz cilt bakim kremini aldim bu urunler sanirim Tr da satilmiyor.Tr daki pek cok blogger arkadasimin yazilarinda allik ve palet yorumu sikca gorsemde fondoten, kapatici, cilt ve sac urunune rastlamadim.Krem ve kopugu hemen kullandim sonuclarr cok iyi.Krem cok guzel nEmlendirdi kkopukise hic kurutmadi tum ciltler icinmis.KRem indirimli 10 $ temizleyici kopuk sanirim12 $ civari.Hepsinden memnun kaldim yanlizca meet Matt(E) Nude paletini ben sanki cok begenmedim sanki.Gorme sansim olsaydi tercih etmeyebilirdim.Cok fazla kahve tonu var ve bu tonlar beni boguyor heleki hepsi mat ise.Neyse sonucta uygun fiyata sahip oldum sikayet etmeye hakkim yok :)) The Balm urunlerine sahip oldugum icin gercekten cok mutluyum! 









4 comments:

  1. Güle güle kullan cok guzeller ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mervelil cok tsk ederim canim bu urunler sizin cok kolaylikla ulastiginiz indirime giren urunler.Burda indirimli satilmiyor bu marka.

      Delete
  2. Butun koleksiyonu toplamissin canim ya:) gule gule kullan :)

    ReplyDelete
  3. Gamze güle güle kullan aldıklarını :) Maalesef Türkiye'de cilt bakımı yok. Sadece renkli nemlendiricisi geliyor. Bir ara makyaj temizleyici balmı vardı ancak o da artık yok :/

    ReplyDelete