Tuesday, March 11, 2014

Sephora Alisverisi-Parfum ve kozmetik alisverisi



Sephorayi kim sevmez degil mi? Rengarenk kozmetikler etrafinizi sarmisken kendinizden gecersiniz.Pek cok bloger arkadasimi istek veya ihyo ihtiyac listesi yaptigini goruyorum.Alisverise giderken o yaptiklari liste ile alisveris ediyorlar bende bundan sonra oyle mi yapsam bilemedim.Insanin cani her gordugunu almak istiyor malum.Benim durumum o kadar vahim ki bilmem aranizda ben gibi olan varmidir... cebimde son param kalsa kendimi dur bakayim bununlada ne alinir acaba diye bakinirken buluyorum.

Evet ilk fotodaki guzellik Too Faced allik bu alligin 3 rengi vardi ben bu seftalimsi olanda karar kildim.Imkanim olsa 3 rengini de alirdim ama malum fiyat 30$.Renk Candy Glow. 




Too Faced Chocolate Bar far paleti ve Urban Decay Naked ruj Lovechild ile devam ettim.





Coach Poppy Blossom ve Escada Cherry In the Air parfum secimim oldu.




Alisverisimi tamamladim ve Sephora VIB kartimda birikmis puanlarla bu Benefit seti aldim.Icinde Girl meet pearls, Badgsl lash ve Benetint var . Gercekten bu seti kazandigima cok sevindim ozellikle aydinlaticiyi merak ediyordum. Benim yeni aldiklarim boyle idi.Okudugunuz icin tsk ederim :)




2 comments: