Thursday, April 17, 2014

Benefit Koleksiyonum





Bugun degisik bir post hazirlamak istedim.Ara sira sadece markalara ozel post hazirlamak Istiyorum bugunku yazi konum  Benefit markasI. Benefit birbirinden guzel ambalajlari ve kalitesiyle hepimizin gonlunu fethediyor.Birde fiyati biraz uygun olsa cok guzel olacak fakat onunda caresi var ben begendigim urunleri set halinde aliyorum, bazen sephoranin birikmis puanlar icin verdigi Benefit hediyeler oluyor bazende E-bay den denk getirip aliyorum.Bazende kuzu kuzu tam fiyatini odeyerek maalesef.

Benim Benefitten edindigim urunler fotografta eger ozellikle sormak istediginiz bir urun varsa yorum birakmanizi rica ediyorum.Fotografa ek olarak They're real  mascarayi ve Rockateur alligi koymayi unuttum.Hervana allik ise yeni siparis verdim yakinda elime gececektir.Umarim koleksiyonumu sevmissizdir.Hepinize guzel gunler:)

2 comments:

  1. Hepsi çok güzel görünüyor.Güzel günlerde kullanmanızı dilerim.

    ReplyDelete