Monday, December 8, 2014

Benefit Cheeky Sweet Spot 2014 Holiday Seti!!!




Her yil Ekim-Kasim aylari boyunca yeni cikmis "Holiday" setleri Ile hepimiz affalamis gibi oluyoruz.Guzellikleri ve orjinal olmalari bir yana Cogu maalesef "limited edition" urunler olunca, hepsine ulasmak ne mumkun ulasabildigimiz guzelliklerle kendimizi sansli kiliyoruz. Zira bu her sene cikan holiday setlerin meraklisi cok , urun desen yok. Cikmasiyla tukenmeleri bir oluyor.Insanlar maalesef o kadar ac gozlu ki ihtiyacindan fazla alip E - bay De satiyor.Firmalarin cok begenilen, cabuk tukenen urunleri neden devamli urun kataloguna koymadigini ise anlamis degilim.Daha cok uretip talep dogrultusunda satislarini yapsalar isin kaymagini 3-5 uyanik e-bay saticisi degil kendileri yiyecek ama bu konudaki mantigi anlayan beri gelsin.Zira 50 $ a sattiklari set 100-120$ 'a kadar cikabiliyor e-bayde.

Ben bu sezon bir kac birsey kapabildim , kendimi sansli sayiyorum. Coooook muyluyum.Kullanmaya kiyamadim acikcasi.






Ben acikcasi ba-yil-dim! Icinde 5 adet allik 1 bronzer , aydinlatici ve Bildiginiz benefit firca var. Dis ambalaj tenekeden eV seklinde tasarlanmis.Alliklar Dandelion - Bella bamba-Sugarbomb-Coralista-Rockateur. Bronzer unlu Hoola, aydinlatici What's Up.

Bende Bella bamba, Dandelion, Rockateur ve What's up var fakat Hoola bitmisti.Hoola benim acik ara en sevdigim kontur bronzeri.Diger alliklarida vesileyle denemis olacagim. Benefitin cikardigi bu tarz setleri cok kullanisli buluyorum.Tam boy urun bitirmek cok zor, bu sekilde pek cok urun deneme firsati mevcut.  Benefit alliklar tekli galiba 27-30$ arasi. Ben Seti 36$ 'a aldim.Makul bir fiyat bence.Ben Seti cok sevdim.Yorumlarinizi bekliyorum!




2 comments: